Szanowny Kliencie

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Polityka prywatności Akceptuję

Nasz sklep - TARG dobroci

 

 

TARG dobroci  - szczególne miejsce, gdzie spotyka się kreacja, twórczość, artyzm z bardzo przyziemnym "bratem" - handlem. Pomysł stary jak świat, sprzedam i zarobię, a ty nabędziesz to, czego potrzebujesz. Ta wymiana, choć handlowa, zyskuje cnotę, poprzez zasadę: Ten kto zakupi dzieło - wspomaga innych. Cały zysk ze sprzedaży przeznaczony jest na cele statutowe Fundacji - czyli pomaganie potrzebującym. To takie proste. Wymiana to inaczej  zaspakajanie wzajemnych potrzeb. Na przykład bycia dobrym i pożytecznym.

Podaruj nam swoje dzieło, a my znajdziemy nabywcę. Za uzyskane pieniądze wspomożemy tych, którzy wymagają pomocy.

 

http://www.fundacjamilosciserce.pl/produkty

 

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez sprzedającego pod adresem www.fundacjamilosciserce.pl. Sprzedającym jest Fundacja „Miłość i Serce” z siedzibą w Warszawie, ul. Edwarda Dembowskiego 19/29, 02-784 Warszawa, zarejestrowana w Rejestrze Stowarzyszeń  Sądu Rejonowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000647106, NIP nr 9512422708, REGON nr 365876962.

Dane kontaktowe:

1) adres pocztowy:

Fundacja „Miłość i Serce” z siedzibą w Warszawie, ul. Edwarda Dembowskiego 19/29, 02-784 Warszawa

2) adres poczty elektronicznej:

http://www.fundacjamilosciserce.pl

3) numer telefonu: 501708593

 

§ 1. Definicje

  1. Adres elektroniczny - oznaczenie systemu teleinformatycznego umożliwiające porozumiewanie się za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej;
  2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje zamówienia w sklepie internetowym.
  3. Konsument – klient będący osobą fizyczną, korzystającą ze sklepu internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Usługodawca (Fundacja) – podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
  5. Przedmiot transakcji - towary wymienione i opisane na stronie internetowej sklepu internetowego.
  6. Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w sklepie internetowym, której dotyczy umowa sprzedaży.
  7. Usługa dodatkowa - usługa świadczona przez usługodawcę na rzecz klienta poza sklepem internetowym w związku z charakterem sprzedawanych towarów.
  8. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy usługodawcą a klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego sklepu.
  9. Sklep internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem www.fundacjamilosciserce.pl za pośrednictwem którego klient może złożyć zamówienie.
  10. Zamówienie – oświadczenie woli klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży.
  11. System teleinformatyczny - zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2016 r. poz. 1489, z późn. zm.);
  12. Świadczenie usługi drogą elektroniczną - wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne;

 

§ 2. Zasady ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.fundacjamilosciserce.pl.
  2. Warunkiem złożenia zamówienia w sklepie internetowym przez klienta jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji zamówienia.
  3. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
  4. Towary oferowane w sklepie są używane lub fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Na stronach sklepu szczegółowo opisany jest stan każdego używanego produktu.
  5. Do przeglądania asortymentu sklepu internetowego oraz składania zamówień, niezbędne jest spełnienie następujących minimalnych wymagań technicznych: posiadanie komputera lub innego urządzenia multimedialnego z dostępem do sieci Internet, przeglądarki internetowej, aktywnego konta poczty elektronicznej.
  6. Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujące przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.

 

§ 3. Składanie zamówień

  1. Klient może dokonać zakupu towaru w sklepie internetowym przez złożenie na stronie www.milosciserce.pl zamówienia codziennie przez 24h 7 dni w tygodniu.
  2. Warunkiem złożenia zamówienia w sklepie internetowym przez klienta jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji zamówienia.
  3. Elementem procedury składania zamówienia jest również podanie przez klienta jego danych osobowych wskazanych w formularzu zamówienia oznaczonych jako obligatoryjne oraz wyrażenie, przez zaznaczenie odpowiedniego pola przed finalizacją zamówienia, zgody na przetwarzanie danych osobowych podanych podczas składania zamówienia w celu realizacji i obsługi zamówienia złożonego w sklepie internetowym.
  4. W celu złożenia zamówienia należy za pośrednictwem strony internetowej sklepu Internetowego www.fundacjamilosciserce.pl skompletować zamówienie, sposób dostarczenia towaru, sposób płatności, wypełnić formularz zamówienia, a następnie zatwierdzić i przesłać zamówienie przez naciśnięcie na przycisk „Potwierdź zakup”. Naciśnięcie na przycisk „Potwierdź zakup” oznacza złożenie przez klienta zamówienia z obowiązkiem zapłaty.
  5. W formularzu zamówienia należy wskazać:
    1. imię i nazwisko oraz adres klienta,
    2. numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej (adres e-mail) klienta;
    3. dane odbiorcy oraz adres, na który ma być dostarczony towar, jeśli zamówiony towar ma być dostarczony na inny adres niż adres klienta oraz do innego punktu odbioru
  6. Po złożeniu przez klienta zamówienia, na adres poczty elektronicznej (adres e-mail), wskazany w formularzu zamówienia lub w koncie klienta, gdy klient złożył zamówienie z wykorzystaniem konta klienta, zostanie niezwłocznie wysłana przez Fundację „Miłość i Serce” wiadomość elektroniczna z potwierdzeniem otrzymania zamówienia i przyjęcia zamówienia do realizacji. Z chwilą jej otrzymania przez klienta zostaje zawarta umowa sprzedaży pomiędzy klientem a Fundacją „Miłość i Serce”.
  7. Klient składając zamówienie może zażądać rachunku lub faktury VAT, które mogą zostać załączone do wysyłanej przesyłki lub przesłane drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail.

 

§ 4. Cena

  1. Ceny towarów prezentowanych na stronach sklepu internetowego wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto, tj. zawierają podatek od towarów i usług (VAT). 
  2. Całkowita wartość zamówienia obejmuje cenę towaru oraz koszty jego dostarczenia.
  3. Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pobraniem (przy odbiorze towaru), za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych lub przelewem na konto bankowe sklepu.

 

§ 5. Koszty i termin wysyłki

  1. Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep poinformuje klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
  2. Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie sprzedającego.
  3. Przesyłka dostarczona jest zgodnie z terminem podanym przy każdym towarze na stronach serwisu. Jest to orientacyjny czas dostawy i dotyczy on zamówień z opcją przesyłki „za pobraniem”. Przy wyborze opcji płatności „przelew” lub „płatność kartą lub przelewem online” do czasu podanego na stronach serwisu należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (zwykle 1-2 dni robocze).
  4. Klient jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w cenniku transportu.
  5. Klient może się zapoznać z cennikiem w każdej chwili klikając w link „cennik transportu”.

 

§. 6 Reklamacja produktu

  1. Reklamacja dotycząca towaru lub usługi newsletter może zostać złożona przez klienta na przykład pisemnie na adres: ul. Edwarda Dembowskiego 19/29, 02-784 Warszawa, w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  agatapj@interia.pl
  2. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
  3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć produkt wadliwy na adres: ul. Edwarda Dembowskiego 19/29, 02-784 Warszawa. Koszt dostarczenia produktu ponosi sprzedawca. Jeżeli ze względu na rodzaj produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie produktu przez klienta byłoby nadmiernie utrudnione, klient obowiązany jest udostępnić produkt sprzedawcy w miejscu, w którym produkt się znajduje.

 

§ 7. Odstąpienie od umowy

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem Fundacji, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
  2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
    1. dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
    2. obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,
    3. polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
    4. dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.
  3. Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  4. Fundacja ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
  5. Fundacja dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  6. Jeżeli Fundacja nie zaproponowała, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Fundację, Fundacja nie jest zobowiązana do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  8. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Fundacji lub przekazać ją osobie upoważnionej przez nią do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Fundacja zaproponowała, że sama odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  9. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.
  10. Jeżeli umowę zawarto poza lokalem przedsiębiorstwa a rzecz dostarczono konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy, Fundacja jest zobowiązana do odebrania rzeczy na swój koszt, gdy ze względu na charakter rzeczy nie można jej odesłać w zwykły sposób pocztą.
  11. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy.
  12. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
  13. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

 

§ 8. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
  2. Klient posiadający status konsumenta może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozwiązania indywidulanego sporu między konsumentem a Fundacją, korzystając z bezpłatnej pomocy prawnej miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów albo organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, m.in. Federacji Konsumentów - adres strony internetowej: www.federacja-konsumentow.org.pl.
  3. Konsument może skorzystać z platformy internetowego systemu rozwiązywania sporów konsumenckich (platforma ODR), zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich).

 

§ 9. Newsletter

  1. Użytkownik otrzyma nieodpłatnie na podany przez siebie adres poczty elektronicznej (adres e-mail) Newsletter udostępniany przez Fundację po zamówieniu go poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu rejestracji lub formularzu zamówienia oraz wyrażeniu zgody na otrzymywanie Newslettera.
  2. Na adres e-mail wysyłany jest Newsletter, który zawiera w szczególności informacje o ofercie sklepu internetowego, terapiach dla osób z autyzmem i spektrum autyzmu, szkoleniach oraz inne informacje o Fundacji.
  3. Klient może bezpłatnie zmienić wskazany adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który wysyłany jest Newsletter lub zrezygnować z Newslettera.

 

§ 10. Dane osobowe w sklepie internetowym

  1. Administratorem danych osobowych klientów zbieranych za pośrednictwem sklepu internetowego jest Fundacja „Miłość i Serce” z siedzibą w Warszawie, ul. Edwarda Dembowskiego 19/29, 02-784 Warszawa.
  2. Podanie danych osobowych przez użytkowników serwisu jest dobrowolne. Niepodanie danych osobowych niezbędnych do zawarcia umowy sprzedaży skutkuje odmową zawarcia tejże umowy.
  3. Dane osobowe klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji umowy sprzedaży, a jeżeli klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.
  4. Odbiorcami danych osobowych klientów sklepu internetowego mogą być w przypadku klienta, który korzysta w sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, administrator udostępnia zebrane dane osobowe klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie administratora; w przypadku klienta, który korzysta w sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą administrator udostępnia zebrane dane osobowe klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w sklepie internetowym.
  5. Dane osobowe będą przechowywane do momentu wycofania przez klienta zgody lub do upływu terminu przedawnienia roszczeń wynikających ze stosunku prawnego.
  6. Odbiorcą danych osobowych klienta będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie odrębnych przepisów prawa, upoważnieni pracownicy/współpracownicy Administratora, dostawcy usług technicznych i organizacyjnych.
  7. Klient ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, jeśli są nieprawidłowe bądź niekompletne, usunięcia (prawo do usunięcia danych może zostać ograniczone ze względu na obowiązki administratora wynikające z obowiązujących przepisów prawa), ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
  8. Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Administrator wykorzystuje pliki cookies, zapisywane i przechowywane na elektronicznych urządzeniach za pośrednictwem których klient korzysta ze strony internetowej Fundacji „Miłość i Serce”. Stosowane przez Administratora pliki cookies są bezpieczne dla urządzenia, uniemożliwiają bowiem przedostanie się do urządzeń klienta wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki Cookiem nie zawierają żadnych danych osobowych.
  10. Klient może ograniczyć, wyłączyć dostęp plików cookies do swojego urządzenia, zmienić ustawienia tych plików, oraz usunąć je korzystając z opcji w przeglądarce internetowej. W takim przypadku może się jednak zdarzyć, że użytkownik nie będzie miał dostępu do niektórych treści, a nawet może zostać całkowicie zablokowane poprawne wyświetlanie stron serwisu sklepu.
  11. Pliki cookies są wykorzystywane w serwisie sklepu za zgodą użytkownika poprzez ustawienia oprogramowania, w szczególności przeglądarki internetowej, zainstalowanego w urządzeniu telekomunikacyjnym wykorzystywanym przez użytkownika do przeglądania zawartości Serwisu.

 

§ 11. Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Fundacja poinformuje klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

 



Zobacz również

Wydawnictwo
24 grudnia 2023
Limeryki Szymona, książeczka z limerykami chłopca z autyzmem
Koncert w kościele E. Bojanowskiego
19 czerwca 2022
Koncert ze zbiórką na pomoc dla uchodźców wojennych. 26 czerwca o 19 zagrają Klasyczne Anioły. Zapraszamy!
Koncert ze zbiórką dla Ukrainy
14 czerwca 2022
Niedziela 19 czerwca o 19. KONCERT KLASYCZNYCH ANIOŁÓW ze zbiórką na pomoc dla Ukrainy. Al. KEN 101 DOLNY KOŚCIÓŁ PW WNIEBOWSTĄPIENIA PAŃSKIEGO URSYNÓW. METRO URSYNÓW.
Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2024 Fundacja Miłość i Serce
Projekt i wykonanie: MEETMEDIA